onsdag den 10. september 2014

Undervisning, Hinnerup, parken, tur i biffen







I går nåede jeg en masse forskelligt:

Efter en formiddag på arbejde, kørte jeg ud til VIA University i Skejby, 
hvor jeg underviste kommende bioanalytikere. 

Jeg gjorde det også sidste år, men i år havde jeg fået to moduler i stedet for ét. 
Det havde jeg ønsket, fordi jeg brænder så meget for Almen Praksis, at jeg ikke ville kunne fortælle om mit arbejde på kun 3 kvarter. Det gik rigtig godt. Tabte kun tråden en enkelt gang, da jeg ikke kunne huske en forkortelse.

Efter undervisningen tog jeg ud til Grete i Hinnerup. jeg havde kage med til kaffen. Det blev en hyggelig snak, og jeg fik hjulpet hende med diverse papirer.

Til aften kørte jeg ind til Århus, hvor jeg spiste lidt frugt og grønt i den gamle Vennelyst Park ved Universitet. Bagefter mødtes jeg med John, og vi var i biografen, hvor vi så 'Hotel Budapest' og ikke mindst 'Raisbæk og Sønder's reklame.








Den hyggelige biograf og Café 'Øst for Paradis'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar