fredag den 4. december 2015

Mindfulness

I dag har jeg været til tandlæge. Jeg har skæve tænder, og absolut ikke de minder om min barndoms skoletandlæger. Faktisk har jeg tandlægeskræk, og det er vel også grunden til, at jeg aldrig har fået rettet mine tænder. Det er jeg ked af, men jeg valgt ikke at ville bruge vores penge på det. Jeg har en alder, hvor jeg ser ud som jeg gør - skæve tænder, rynker, krum ryg eller andet. 

Men jeg kommer trods alt afsted 2 gange årligt til tandlægen. Nu hvor jeg næsten færdig med mindfulness, skulle det afprøves hos tandlægen. i den halve time, jeg lå der, lavede jeg en bodyscanning, og det hjalp faktisk at have fokus andre steder i kroppen. Selv tandlægen syntes, at jeg havde været usædvanlig rolig under besøget.



Billede hentet på klinikkens hjemmeside.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar