søndag den 1. januar 2017

Godt Nytår

 Godt Nytår til alle læsere af denne blog. Jeg håber, I alle vil finde glæde ved det nye år.


For mit eget vedkommende har 2016 budt på forandringer, især på det arbejdsmæssige område. 

I oktober blev det et 'Goddag' til Prøvetagningsenheden på Aarhus Sygehus, Nørrebrogade, hvor der, foruden ambulatoriearbejde, var prøvetagning på Skadestuen og laboratorieopgaver på kræftpatienter. Jeg er imponeret over, hvor hurtigt det går med henvisningerne til 'kræftpakker', og hvor meget den enkelte patient kan nå på én dag på sygehuset. Bl.a. samtale på afdeling, ambulatoriebesøg med blodprøver og hjertekardiogram samt samtale med narkoseafdeling. Kræftpatienterne kommer til blodprøver ½ time før kemobehandling. Inden der er gået ½ time, er der svar på, om de skal have kemobehandling eller ingen kemobehandling. 
Jo, den lille del, som jeg har set, synes jeg godt, at vi kan være bekendt.

Det blev også til et 'Farvel' til Prøvetagningsenheden d. 30/12, og i næste uge starter jeg på nyt arbejde i en lægeklinik. Det bliver spændende og hårdt, men jeg glæder mig. Det har været svært at sige 'Farvel' til de super skønne kolleger, som jeg har lært at kende. I 5½ år, har jeg ikke haft kolleger, så det var dejligt anderledes med kolleger igen. Facebook gør det lettere at holde kontakten til dem. Jeg vil gøre mit til, at vi kan mødes ind i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar