søndag den 28. januar 2018

Lovpligtig Uddannelse 1.1 Hjemmeværnet


Første halvdel af første kursus er slut. Det har været spændende og lærerigt. De fysiske øvelser har tillige været sjove. Signaltjeneste er ikke helt nemt, når vi er 9 grupper på samme linie.
De 2 første billeder viser hvordan jeg kom til at se ud efter at have været figurant for en militærhund. Armen var beskyttet. Nu har jeg da fået et indtryk af et hundebid. Det andet blå mærke er på låret, hvor den satte kløerne i. Det var helt frivilligt, at jeg deltog. Hvornår får man ellers sådan en chance?



De to sidste billeder viser, noget af det, der står i vores kontrakt.
Det var først da vi havde fordelt os på værelserne, pakket ud og redt senge, at vi fandt ud af, at vi ikke måtte dele værelser M/K sammen. Det gik nu meget godt.
Jeg har lige nydt weekendens første varme bad hjemme, og jeg glæder mig til min egen seng og dyne.
Tak for en uforglemmelig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar