søndag den 13. april 2014

Svar fra Grenå

Rune har fået brev fra HTX GameIT College. Han er blevet optaget på skolen, og skal begynde efter sommerferien. 
Det bliver mærkeligt, at ens dreng flytter hjemmefra - formentlig for altid.

Lasse tager på efterskole efter sommerferien, så John og jeg er alene et helt år!! Heldigvis kommer han hjem igen.

Lones fest var god, og alle sang godt med på min sang. Det var også den eneste personlige sang der var, og der var ingen taler. Jeg tror, hun blev glad. Jeg fik ros for, at det var en sang, der rent faktisk kunne synges. Det var dejligt.




Jeg skulle lave kortet. Det blev denne betonsten med et digt af Piet Hein skrevet langs kanten. I blomstens midte står navnene på os 5, der har givet gaven. 
Stenen var lagt ned i hjertet, som er vist tidligere - den med karate-pynt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar