lørdag den 25. oktober 2014

Endelig tørvejr

Jeg havde planlagt at løbe med Asli kl. 7, men da det stadig regnede, ville jeg hellere vente. Det var da også blevet tørvejr, da hun skulle luftes igen. Jeg havde bestemt, at jeg skulle løbe ca. 18-20 km, og fik tegnet en rute op, der gik syd om Odder, videre gennem Bjergager, Saksild og Rude, og derefter direkte hjem.

Jeg havde købt et par urtepotter med 2 kunstige planter og 2 små kurve i Saksild, som jeg regnede med, at jeg kunne løbe med hjem. Derfor havde jeg taget en rygsæk med. Efter lidt 'bøvlen' rundt med tingene kom det meste med i rygsækken og den sidste kurv blev sat uden på med en strop. Det var heldigvis ikke tunge ting, og på hjemturen kom solen frem.

Mon ikke jeg snart er klar til et halvmaraton? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar