tirsdag den 14. oktober 2014

Karate

Super intensiv træning i dag. Der blev rettet på karateudførelsen til mindste detalje - præcist som jeg ønskede. :-) :-)

Det er flot med træning i efterårsferien. Igen i år var jeg heldig at være den eneste, der mødte op. Det er en enestående mulighed for at få påpeget fejl og mangler og for at få rettet på kihon, kumite og kata til mindste detalje - præcist som jeg ønskede. ;-).

Men jeg synes det er synd for Christian Sempai, at der ikke kunne 'vinges' af ud for flere. Der var i hvert tilfælde flere, der havde hånden oppe, da vi blev spurgt i sidste uge.

I går var jeg heldig at få lov til at være med til brunbæltetræning. Dejligt at være sammen med voksne. ;-) Det er en anden form for ro og disciplin. ;-) Glæder mig til jeg når der til.

Som sidebemærkning kan jeg nævne, at jeg gerne ville have været en dreng, da jeg var barn, og at jeg var den hurtigste på vejen til at klatre op i lygtepælene. Desuden var jeg den bedste i klassen til at slå søm i, da vi fik sløjd i skolen. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar