tirsdag den 15. september 2015

Jubilæumsfest for bloddonorer

I går aftes var vi til jubilæumsfest for bloddonorer, der havde givet blod hhv. 50, 75, 100, 125 og 150 gange.
Først var det taler, og overrækkelse af gaver.
Derefter oplevede vi verdens første teaterkoncert over John Lennons sangskat. Yoko Ono har givet Aarhus Teater og Aveny-T lov til som de første i verden at skabe en teaterkoncert over John Lennons musik efter Beatles tiden. En af betingelserne er, at den ikke må handle om hans liv.
Efter forestillingen var der natmad.
 
En rigtig god aften, også fordi jeg mødte min gamle elevkammerat fra blodbanken. Vi talte sammen ½ time før forestillingen. Jeg hilste også på flere andre tidligere kolleger. Så kan jeg pludselig savne fællesskabet. Men jeg vil nu ikke tilbage, selv om min tidligere chef sagde, at jeg altid var velkommen.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar