mandag den 11. juli 2016

Karatelejr dag 1

Så er5 dages aktiv ferie påbegyndt. Karate summercamp
.
Ferie uden madlavning, hus, have og hunde. Medbragt til opholdet: Ugeblade, lydbøger, ørepropper, lidt vin til sidste aften, sportstape, ispose.


Desværre mangler karatevennerne fra klubben.

 
Pt. genhører jeg Jens Henrik Jensens 2 første bøger i trilogien om Oxen. På vejen hørte jeg den glimrende beskrivelse af et Kekomi spark. Sidste del udkommer til september.


Turen begyndte ikke helt så godt. Det regnede og regnede. Så overså jeg en pil i et lyskryds. Jeg kunne som sædvanlig ikke finde vejen ned over Jelling. Troede jeg, at jeg kunne huske, og havde derfor ikke sat GPS'en til, som ellers er blevet opdateret siden sidste år. Jeg læste helt forkert på programmet og gik glip at velkomsttale og praktisk info. Til gengæld kom jeg   time for tidligt til træningen. Vinduet på mit værelse ligger under 2 svalereder og ser sådan ud. Lækkert ikk'?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar