lørdag den 27. august 2016

Operation af den anden knyst.

På vej til Horsens Regionshospital i torsdags.  Jeg blev visiteret fredagen før, og fik en afbudstid inden for 1 uge. Det passer nemlig perfekt i mine planer med en 6 ugers sygemelding lige nu. Jeg er meget taknemmelig, så de søde piger i bookingkontoret får lige en lille buket fra sommerfuglebusk og høstanemoner fra haven. 

Igen må jeg sige, at det var en god og professionel oplevelse på Dagkirurgisk Center. Jeg fik lov til at se med, og det ser da lidt vildt ud, når storetåknoglen saves over, og den ene ende stikker ud. Andre ting, der blev brugt var boremaskine, 10 cm lange skruer, mejsel, skruetrækker og knibtang. Den ene skrue måtte vist skiftes ud med en større, da den ikke sad ordenlig fast. 

Benet skal være oppe og det kan jo lige så godt være udenfor.


Jeg fik pludselig travlt med at nå haven inden jeg skulle være immobil i 6 uger. Jeg nåede også at plukke 10 l surbær og det kom der 2½ l saft ud af. Det skulle være så sundt. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar