tirsdag den 24. december 2013

Juleaftensdag

Det har været en morgen og formiddag med aktiviteter.

Kl. 6 var jeg ude på marken med Asli. Så hjem og bage boller. Kl. 7 var jeg i løbetøjet - med reflekser, refleksvest og rødt blinkende lys på armen. Sammen med Charlotte og hendes hund løb vi i regnvejr på buldermørke landeveje. Der kom heldigvis kun 3 biler på det tidspunkt. De var vist lokalkendte, for de kørte meget stærkt. Vi løb 7 km.
 
Hjem, vaske Asli under vandslangen og selv tage et varmt brusebad. Pakke en kurv med boller, ost, marmelade, smør og pålægschokolade, som vi tog med til Grete i Hinnerup. Det er hendes første jul uden Henning. Vi kom uanmeldt, og hun blev meget rørt. Det var meget hyggeligt. Det er stærkt begrænset, hvad hun kan, da hun næsten er helt blind nu. Nu her sidst på formiddagen er vi hjemme igen. Vi havde en buket blomster med og snegle fra Langenæs Bageren, da vi alligevel kom forbi.

Nu vil jeg ind på sofaen med en lydbog, og mon så ikke jeg tager mig en lille 'morfar'.

Glædelig jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar