mandag den 18. januar 2016

Frugt og grøntsager - dag 1

Dagen er gået helt fantastisk med hensyn til mad og sultfølelse.

Jeg startede kl. 6 med en grøn juice bestående af kiwi, spinat, æble, gulerod, ingefær og lime.

Kl. 9 en kvart bolle lavet på de tørre grøntsager fra juicefremstillingen dagen før. Hov, hvor kom det nu fra? Det stod da vist ikke på listen fra i går.

Kl. 12.30 frokost bestående af den rødbedejuice, som jeg lavede i går. Ca. 3 dl. Dertil en fennikel. 

Kl. 15 et glas af appelsin og gulerodsjucien, som jeg også lavede i går. 

Kl. 18 en appelsin og derefter 1½ times karate.

Kl. 21 fik jeg varm mad, som på billedet her. 300 g bestående af rosenkål og gulerødder stegt på panden med 1 tsk 'olivenolie med lime' og timian. Solsikkekerner tilsættes. Hvis man kan lide det, vendes det hele med 1 spsk skyr.

Her kl. 23 er jeg sulten, men så skal jeg heldigvis i seng nu.


Uden skyr

Med skyr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar